Politica de retur

Dupa preluarea coletului va rugam sa verificati continutul acestuia. In cazul in care continutul coletului este incomplet sau produsele sunt deteriorate, va rugam sa contactati serviciul nostru pentru clienti la numarul de telefon 0768592209 sau completand formularul de retur din partea dreapta.

Daca din anumite motive nu mai doriti achizitionarea produselor le puteti returna, iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Politica retur

Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la VindemLaRaft.ro,iar livrarea s-a efectuat prin curierat rapid sau posta romana.Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice , trebuie completat formularul de retur , cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 11-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

Returul produselor se poate face prin curier (nu posta) dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. Costurile de transport NU sunt suportate de catre Sc Polikorp Rs Srl. Returnarea banilor se face in termen de 15 de zile din momentul in care ati primit acceptul pentru returnarea produselor din partea departamentului de retur si ati furnizat codul IBAN in care se va rambursa contravaloarea produselor .

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:
1. Copie dupa factura
2. Certificatul de garantie al produsului in original (unde este cazul)
3. Numarul de retur (numarul comunicat pe mail in momentul completarii formularului de retur). Pentru coletele trimise cu Urgent Curier va rugam sa completati pe scrisoarea de transport (AWB) numarul de retur .

Exceptii:

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:

1. Capace WC
2. Obiecte sanitare 
3. Produse chimice sau produse de tip vopsea, diluant, lac, etc.
4. Produse igiena personala
5. Produse care intra in contact cu parti ale corpului

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

6. Produsul a fost adus pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
7. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
8. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
9. Echipamente de pe care s-au dezinstalat accesoriile primite
10, Aparatele electrice sau mecanice ce prezinta urme de utilizare

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Nu vor fii receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).

Pentru probleme de garantie va rugam contactati centrul service cel mai apropiat precizat in certificat de garantie.

Formular de Retur

Fields marked with an * are required